diumenge, 25 de març del 2012

III Mostra Oberta de Poesia a Alcanar


Cartell de la Mostra

            Ahir dissabte vaig participar a la III Mostra Oberta de Poesia a Alcanar, que va estar coordinada pel Tomàs Camacho, i a la que m'havia apuntat fa uns mesos, després de que els amics Jordi Pijoan i Fede Cortés em van acomboiar una mica, i alhora també vaig aconseguir que el meu amic Rafa Herguido s'interessés per l'esdeveniment, sobretot esperonat pel nom, encara que no és el mateix Alcanar que les Cases...

            Bé, el cas és que sortírem de casa a les vuit i mitja, i després d'un viatge plàcid en el que vam poder admirar l'Aeroport de Castelló (pense que estava tancat al tràfic...), el monument del Ripollés (l'artista de les floretes a la barba), la benzinera on ompliran els dipòsits dels avions (segons el meu amic Rafa), i moltes altres coses, arribàrem al poble d'Alcanar, amb una puntualitat britànica, i allí ens va rebre l'organitzador de l'acte, el Tomàs Camacho, que ens va explicar una mica com aniria tot.

         Després de reunir-nos amb el Jordi i el Fede, a qui ja coneixíem d'abans (recordeu l'H-Olocau-st?), va començar l'acte de la lectura dels poemes, amb el "Canal Cinquanta-i-pico" cobrint la informació. Després de la lectura, amb actuacions genials, "perfomances", i lectures obscures i tristes, com solen fer els poetes, se n'anàrem tots a dinar a un restaurant del poble.

La foto no és molt bona , però de moment és la que hi ha...

            Allí raonarem i ens vàrem riure a la gana, fins que ens acomiadàrem de tothom i tornàrem cap a casa nostra. Nosaltres vam acabar a les Cases d'Alcanar per fer-nos una toma, i el cotxe del Fede va dir que no engegava, pel què restàrem sense fer-nos la darrera amb ells.

            Vull destacar entre tots els companys de lletres, que vaig conèixer l'Antoni Casals i Pascual, a qui tan sols coneixia virtualment de RC i d'altres plataformes, i a qui admire com  a poeta des de fa molt de temps.

            I res més, tornàrem cap a casa sense cap ensurt, i em vaig quedar amb ganes de tornar a repetir l'experiència. Així doncs, fins la IV Mostra d'Alcanar!!!

***

1 comentari: