dimecres, 14 de setembre del 2011

Els meus relats finalistes, en mp3

   
El logo del Concurs

            A l'entrada anterior vaig fer una breu ressenya del lliurament del Concurs de microrelats "ARC a la Ràdio" que va convocar a l'octubre de l'any passat l'Associació de Relataires en Català, i Ràdio Argentona (ací podeu llegir l'acta). Els relats es penjaven a relatsencatala.cat, i el tema general era "SECRETS". Cada mes es van seleccionar cinc relats entre tots els que es presentaren, i el passat dissabte es van lliurar els premis entre tots els finalistes.


Targetó de l'esdeveniment 

           Jo vaig presentar cinc relats en total, i d'ells van ser triats dos: "El codi porpra" dins del tema "Secrets d'Estat", i "El renegat" sobre els "Secrets de confessió".

            Gràcies a les recomanacions de Vicent Terol que em va fer arribar al seu comentari, ara puc posar ací els arxius en mp3 dels meus relats:

 


 

            Moltes gracies, amic!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada