diumenge, 11 de setembre del 2011

Lliurament dels Premis "ARC a la Ràdio"


Foto dels assistents a l'acte del lliurament del Premi (pressa de "Lo Càntich")

            Ahir dissabte a Argentona es van lliurar els premis "ARC a la Ràdio", convocats per l'Associació de Relataires en Català en col·laboració amb el programa "Històries" de Ràdio Argentona, presentat per la Sílvia Cantos. Es tractava de presentar relats mitjançant el web "relatsencatala.cat" al llarg de tota una temporada (Octubre 2010 fins a Juny del 2011), sobre el tema "Secrets", i cada mes es triaven cinc finalistes, que eren llegits per la Sílvia al programa. No vaig poder assistir-hi al lliurament dels premis, malgrat que dos relats meus havien restat finalistes; "El codi porpra" del tema "Secrets d'Estat" i "El renegat" sobre els "Secrets de confessió". Si cliqueu damunt de cadascun d'ells els podeu llegir, i encara que tinc l'arxiu del programa on va ser llegit "El renegat", no sé com poder posar-lo al blog per a que pugueu escoltar-lo. De totes les maneres, ací teniu l'enllaç amb els arxius sonors: 


            Es poden escoltar els meu relats i també tots els finalistes. Per exemple, al minut 50:20 del programa del 15 de desembre del 2010 hi trobareu "El codi porpra".

            Ací teniu la crònica del Toni Arencón sobre l'acte del lliurament dels premis. Molta felicitat a tots els finalistes, i molt especialment als merescuts guanyadors.

1 comentari:

  1. Hola!

    Jo tampoc hi vaig anar. A mi m'havien seleccionat un relat, a la subsecció de "secrets professionals".

    Et puc dir com vaig penjar al meu bloc l'emissió del microrelat a través de la ràdio. No sé si hi ha una altra forma; jo no tinc molta idea, però et comente el que vaig fer.

    1) Aconsegueix, si no el tens, el reproductor Real Player. Aquest et permet descarregar vídeo i àudio. Així, pots baixar-te els programes on es van llegir els teus dos microrelats.

    2) Has de tenir, també, un programa per a seccionar arxius mp3. Són fàcils d'aconseguir. A Softónic, per exemple. D'aquesta manera, podràs seleccionar els fragments concrets del programa de ràdio.

    3) Una vegada has creat eixos dos arxius, els pots penjar al web GoEar. I d'allí, ja obtens el codi html per a posar-ho a una entrada del bloc.


    Ah! Enhorabona per eixos dos relats. Estan molt bé!



    Salut!

    ResponElimina