dilluns, 26 de desembre del 2011

Poemes per a la Marató (IV)


Il·lustració del meu poema de Montserrat Lloret

        Fent-se ressò de la iniciativa "Poemes per a la Marató", l'artista Montserrat Lloret va il·lustrar el meu poema "Quan la vida s'esmuny...", quan ja ho havia fet el meu paisà Ramon Navarro Bonet. La Montserrat va fer la primera il·lustració d'una sèrie d'aquarel·les en les que hi havia un ull com a motiu principal. Potser es va inspirar en el meu vers que diu: "Els meus ulls de porter...", que també hi era present al darrer poema del meu llibre "L'espill de l'orb"...

Quan la vida s’esmuny entre les mans
encara pots compartir tot el teu cos,
passar el relleu com en qualsevol esport;
Avui és possible jugar un altre cop!

Donaràs el teu cor de guerrer
i tornarem a escoltar el seu batec.
Regalaràs els teus ulls de porter
i tornarem a gaudir del seu llambrec.

***

Francesc Arnau i Chinchilla


         Ací us deixe la il·lustració, i des d'ací vull donar-li les gràcies a l'artista per haver enaltit amb la seua il·lustració els meus versos...

          Gràcies Montserrat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada