dijous, 20 de juny del 2013

Haiku del nen amagat


Foto de la xarxa, proposada per magalo pel Niporepte 91: "Nen camuflat"

         La passada setmana, dins del nostre NIPOREPTE, que fem al web RC, i del que ja anem per la 92 edició, es va proposar una fotografia que em va tocar el tendre (com diu el meu amic Ximo). El que passa és que, com estava massa capficat amb l'homenatge que li férem al nostre amic "Pepito" (Apa), amb motiu d'haver-li atorgat la Insígnia d'or del nostre poble de Godella, no vaig poder enviar la meua proposta dins del termini establert. Però com no volia que es perdés, ací teniu el haiku que vaig fer:


EL "NENE" NO ESTÀ!!!


Dedicat al meu amic Ximo.
Ell, i tots els amics sapiguem perquè...



El nen s'amaga,

mentre la vida passa

darrere l'arbre.



***


18/06/2013

1 comentari: