divendres, 22 d’abril del 2011

Diada de Sant Jordi a Barcelona

            
 Imatges de Google

            Demà viatjarem cap a Barcelona (Isabel i jo) per gaudir de la Diada de Sant Jordi. Tenim reservades tres nits a  "l'Hotel  Glòries", i hem quedat amb els companys de RC per a la paradeta que muntaran com cada any a la Rambla de Catalunya. També he quedat en que aniré per a signar el meu llibre "L'espill de l'orb" a la paradeta de la llibreria "Punt i apart", per cortesia del company qwark de RC, i supose que encara ens quedarà temps per a fer una mica de turisme... 

            Sembla que el temps no ens acompanyarà massa, però això ja us ho contaré en quan tornem.

            Fins aleshores, que passeu molt bona Pasqua, que us mengeu la mona, empineu el catxirulo, i totes aqueixes coses. 

2 comentaris:

  1. Gràcies Francesc per tenir-nos al corrent i de tant en tant fer-nos cinc cèntims de les coses que es fan per RC, jo estic una mica apartat i si no fora per blocs com el teu no m'assabentaria.
    Que ho passeu molt bé i dir-te que la foto del llibre i la rosa em fan genes de llegir-les, ulorar-les i posar-me a la faena.

    Una abraçada i un petó per la teua dona.

    ResponElimina