dissabte, 28 de febrer del 2015

NOVES LLUNES (El meu nou blog)


"Substrats" de Joan Pasqual, capçalera del blog "NOVES LLUNES"

"Nous poemes, nou llibre, nou blog...
Després de 5 anys, cal renovar-se, canviar de pell, com fan les serps. 
Espere que gaudiu amb les noves llunes que m'he inventat...
Després de l'experiència de l'espill."
Francesc Arnau i Chinchilla

      Tal dia com avui, fa cinc anys vaig encetar aquest blog, amb la finalitat d'apropar la meua poesia, a tots els amics, companys de lletres, i a tots els possibles interessats en aquests temes de la Poesia, la Literatura, la Cultura en general, que semblen ser minoritaris, però que són tan importants com uns altres que sempre estan al capdavant de les notícies...

      He gaudit del blog, he aconseguit publicar el meu primer llibre de poemes, he fet nous amics, però pense que cal renovar-se, com dic a la capçalera del nou blog, canviar de pell com fan les serps, i començar de nou per assolir nous reptes. 

      El meu objectiu principal és publicar el meu segon llibre de poemes, però també espere continuar amb tots vosaltres, els que m'haveu escoltat, m'haveu comentat i haveu llegit les meues dèries, i (perquè no?) seguir ampliant els meus contactes amb totes aquelles persones a les que encara se'ls eriçona la pell per qualsevol motiu que afecte als sentiments, i sobretot el més important: Continuar gaudint!

      Moltes gràcies a totes i a tots, i d'ara endavant ací podeu accedir al meu nou blog:





***
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada