diumenge, 15 d’abril del 2012

Passejant per la Safor


Foto: Amb el Ramon Navarro Bonet a Xeresa

            Ja s'acaben les vacances de Pasqua, i demà cal tornar al tall perquè els americans no entenen de festes tradicionals com el dia de Sant Vicent. Volia deixar ací al meu blog una ressenya del darrer divendres, quan vaig anar ala comarca de la Safor on, després de passar per Tavernes de la Valldigna, on m'esperava el meu company de treball Joanvi Mompó, ens dirigírem cap a Xeresa per esmorzar amb el Ramon Navarro Bonet, company de lletres de RC, i ja es pot dir que amic, encara que cal repetir aquestes trobades més sovint. Allí al bar de Xeresa, férem una bona xerrada, i després d'acomiadar-se, amb el Joanvi vaig anar a Barx, on vam estar una estona amb l'escriptor Josep Piera, raonant de moltes coses.

Foto: Amb l'escriptor Josep Piera

           Va estar un dia d'aquells que sempre es recorden, i per això vull que amb aquestes paraules i les fotos de la càmera que m'he comprat, reste reflectit ací al meu blog. 

***

2 comentaris:

  1. Recollons, dos pardals el mateix dia!
    Felicitats per la càmera enregistradora!!!!

    ResponElimina
  2. La veritat és que si jo tinguera una jornada de faena normal i diners, quan tens temps no sols tenir diners, ja m'agradaria ajuntar-me amb vosaltres i compartir en persona les nostres experiències amb els blocs i RC a més de les experiències de les nostres vides, aquell encontre va ser per una ocasió especial en la qual vaig tenir el temps suficient. Però que hi farem, si més no encara em queda Internet, la xarxa.
    Te'n recordes o millor, has llegit el llibre "La mestra" sobre la primera dona que va ser professora en valencià? Van ser temps difícils aquells en els que escriure en la nostra llengua català-valencià o rebre'n classes era un miracle.
    T'ho dic per allò de Barx.

    Salutacions de Vicent

    ResponElimina